Nu struntar jag i att det bara är den 24e november och att advent inte är förrän i helgen!
Nu ska här städas och putsas som aldrig förr och när Christian kommer hem ska vi åka och köpa min efterlängtade julstjärna på Åhléns och sen ska ljusstakar och julstjärnor upp!!
Nu väntar jag inte längre!! Iiiiiih! Det är ju underbart mysigt allt sånt här!

Så nu ska jag slänga på mig nån gammal trasa och ge mig i kast med vardagsrummet! Uppdateringen om lördagen kommer ikväll istället, när Christian kollar på fotboll på tv och jag inte har nåt att göra...hihi.

Idag känns allt lite bättre, men fortfarande är jag frustrerad. Tack älskling för att du lyssnar och klagar ihop med mig! Jag älskar dig!!<3

Take Care!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej såg er ju inte på liseberg :( vet du vad jag är som dej satte upp nästan allt adventspynt igår:D ska alldeles snart iväg och köpa lite nytt:9 puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

okej ja vi var nog där vid en halv 5 5 någon gång:)så vi borde ju ha setts men vi gick säkert om varandra hehe;) pusspuss
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

Du gör helt rätt i att sätta upp pyntet "redan"!! Det är såå mysigt ju! Puss