Gud vad klockan är fruktansvärt tidigt!! Kvart i sju..... Och här sitter jag i min morgonrock med ryggen mot ett glödhett element! Sköööönt! Ska snart börja piffa iordning mig lite inför skolan. Har redovisning sen i eftermiddag som jag inte ens har pluggat inför. Ska prata om vad man har gjort för enklare el-arbeten och sånt på jobbet. Eeeee...bytt en glödlampa?? Hehe. Mer är det inte.
Ne men det ska nog gå bra!!

Imorrn är vi lediga och på lördag åker jag och Christian till Göteborg med hans jobb. Det blir först att gå på Liseberg, sen äta middag på Hotel Gothia Towers och till sist se Nanne Grönwalls show. Det ska bli jätteroligt!! Christian har en snäller chef han!

Nääää, nu somnar jag snart här. Får ta och pallra mig in i badrummet och sminka till den här nunan på nåt sätt!!

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till på redovisningen:D det kommer säkert gå galant:D snart är det helg längtar så:)
puss
www.veronicagerding.blogg.se