..... vi fick inte lägenheten vi kollade på! Den gick upp till 280 000, vilket den absolut inte var värd. Den som köpte den för det priset gick på en nit. Man får en 3:a för lika mycket liksom.
Så nu är vi på't igen. Men som sagt, alla ni som har köpt hus, lägenhet eller annat; jag känner ingen glädje med er förrän vi också har det! (ironi eller inte?? hehe, vem vet!!)

Nu är snart mitt adventstädande klart!! Har bara hallen kvar. Är det någon där ute som slår mig i att ha knäskurat alla golv??? Hehe, jag är duktig!! (Blondinbella säger ju att vi ska krossa jantelagen...)


Men nu ska jag ta tag i hallen innan Christian kommer hem från jobbet! Hoppas han inte sölar ner det första han gör när han kommer innanför dörren bara! Grrrrrrrrrrrr, då blir det pojkväns-misshandel! haha!

Take Care!

0 kommentarer: