Nä, tyvärr Sanna.
Jag är tänker inte visa kommentaren du skrev till mig här.
Dock är jag tacksam att du skrev överhuvudtaget.
Även om vissa ord direkt var tagna från dina pojkvän, men whatever!

Självklart kommer jag att "spela" offer.
För det är jag inget? Eller hur?

Jag hoppas iallafall att du är nöjd med vad du har åstadkommit.
Jag hoppas att du är nöjd med ditt liv.
Att du är nöjd med att ha kastat bort mig utan en förklaring.

Sak samma!
Jag tar Tereses råd
Jag tar Petras råd
Marikas råd
Elins, Emilias, Åsas, Christians och alla andra som har sagt mig att glömma

För det gör jag nu.
Jag lägger ett kapitel och fyra av mina bästa år bakom mig

För Sanna!
Jag har så mycket mer än du kan ana!
Så mycket mer....

Och jag ber dig som en sista tjänst:
Sluta läs min blogg!
Och säg till Daniel att göra detsamma.
Jag vill inte att ni har med mitt liv att göra längre!

Tack tjejer för allt stöd!
Jag andas frisk luft igen!!!!!=D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att det går bra om jag läser den.. =)
Mvh sandra

mathildA sa...

Läs på bara!!=D Hihi. Kram // bloggarn själv!