Jahaja, här sitter det en flicka framför datorn som egentligen borde syssla med annat. Typ upprätthålla den fina ordningen som infann sig i lägenheten i lördags då Petra hälsade på. Eller sätta tänderna i pluggandet. Neeee, det orkar vi inte ikväll. Men lite plockande ska jag allt göra för sen vill jag mysa ner mig i soffan med glögg och en lussekatt inna dom torkar ihop helt!

Gaaaah! Vill börja julpynta!! Vill ta fram mina juldukar, sätta upp ljusstaken i köksfönstret, hänga upp julstjärnan i vardagsrummet, piffa till adventsljusstaken med mossa och svampar, pynta granen med nya färscha kulor och nytt glitter, köpa julstjärnor (blommor), göra ett pepparkakshus till vitrinskåpet, spela julmusik på högsta volym tills grannarna imploderar........ mmmmm, längtar!!

Idag var vi ute en sväng på stan grabben och jag. Hittade en Peak-mössa och ett par vantar till Christian och jag själv köpte en ny hårtork och ett par knästrumpor. Min gamla hårtork har gett sig nu. När Christian använde den häromdan så blev den glödhet och dog helt plötsligt. Efter det blåser den typ inget alls utan är bara jävligt varm. Känns lite oroväckande, så jag införskaffade en ny idag. Men lite trökigt är det för jag ÄLSKAR min hårtork!!! Min lila fina Babyliss-hårtork! R.I.P!

Imorrn ska jag förresten jobba!! Första gången sen i somras! Det ska bli kul! Det är bara en kortis-tur mellan 17.00 - 21.30 men ändå! Det är julklappspengar! Eller så kan man unna sig nåt extra inför julen... Typ en ny ljusstake eller nåt!! Det ska iallafall bli roligt att jobba lite.

Nepp, nu ska jag som sagt börja plocka här!!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smart där ;) Dom är säkert lika fina! Puss puss

Anonym sa...

It is remarkable, this amusing opinion [url=http://cgi2.ebay.fr/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=acheter_levitra_ici_1euro&acheter-levitra]acheter levitra[/url] I can not take part now in discussion - there is no free time. I will be free - I will necessarily write that I think.