Idag fick man se vilka det var som blivit uttagna till Lidköpings Lucia! Alltid lika roligt tycker jag! Själv hittade jag min personliga favorit, men eftersom jag vill att hon ska vinna så kommer hon inte göra det! Därför avslöjar jag inte vem det är! Haha!
Det väckte allt lite minnen, som det gör varje år. Kommer ihåg 2005 när jag sprang upp och slet åt mig tidningen innan pappas morgongröt ens var varm (hehehe) för att kolla in bilden på mig. uuuuuusch! Inte lätt att le med stängd mun och tandställning i käften. Hehe.

Samtidigt som det är otroligt kul att ha varit med, så skulle jag inte göra om det om jag fick chansen. Det var för jobbigt och jag saknade mina kompisar för mycket! Vi började ju vid sju på morgonen och var hemma vid halv tio på kvällen! Man bara stupade i säng! Orkade inte med nånting verkligen.

Christian var iallafall en klippa under den här tiden! Vet inte om jag skulle ha fixat hela veckan utan honom. Tack älskling!<3

men det var ju alltid roligt att figurera i NLT under några veckors tid! Hihi. Linslus som man är! Men jag är som sagt inte avundsjuk på dessa tjejer och allt de har framför sig.

Som rubriken lyder: Been there, done that!

Näpp, dags att locka håret med blåstratten, sminka sig, på med kläder och ut på stan!! Både jag och Christian är lediga idag! Och 17.15 ska vi kolla på en lägenhet!!!! Wish us luck!


Take Care!

0 kommentarer: