Nae, det regnar ute och mitt ängla-paraply är hos mamma och pappa så det blev ingen tripp till affären. Måste lära mig att handla när vi väl är DÄR! Igår var vi och handlade te.x. men kommer man ihåg allt man ska ha då? Neeeeeeej! Surt sa grisen!
Christian fick på sig stora Statoil-jackan iallafall så han frös nog inte när han gick till jobbet. Den jackan rymmer typ både han och mig samtidigt och är ändå för stor. Hihi. Men den är vindtät och har en gigantisk luva så... Go är den.
Ungefär som NLT-jackan jag hade när jag var med i Ldkps Lucia. Den var stooor och röd och rätt ful men ack så varm! Tack gode gud för den då man annars bara hade på sig en tunn sidenklänning liksom.




Inte långt kvar till den 18e december!

Då är vi på plats i Globen för att se den här underbara grabbens julshow
Jag kommer hem igen till jul

Det ska bli sååå roligt!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

shit vad roligt gumman han är ju så bra ju:)
puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se