Gud så duktig jag är! Nu är köket kliniskt rent kan jag säga! Har till och med putsat kaklet! Hihi, det brukar jag annars bara köra över snabbt med disktrasan, men kände för att vara lite extra dutktig idag så jag tog sen svamp och massa rengöringsmedel (miljövänligt my ass!) och det blev så vitt och fint! Nu får vi inte laga mat där mer! Hehe!

Var och kollade på lägenheten igår! Shit manhattan! Den var så fint och så mysig. Blev kär med en gång verkligen. Vill såååå gärna ha den! Utgångspriset var 190 000 och när jag och Christian gick därifrån igår så var budet lagt på 180 000. Men det var visning idag med så det har säkert stigit massor. Men jag hoppas ändå! Kommer förmodligen bli besviken, men wtf; hoppet är det sista som överger människan.

Låg och drömde igår om hur mysig den lägenheten skulle bli till jul med en STOR julgran (plast of course) massa julpynt och bröte! Wiiii! Hoppas så!! Lova att ni alla håller tummarna för oss!!!

Var i skolan idag med. Den drog igång med redovisning av praktikplatserna. En tjej hade haft riktig otur med sina handledare. Stackare! Jag skulle inte ha fixat fyra veckor som hon gjorde. Det var riktigt starkt gjort tycker jag.

Sen gick jag och Elin och bokade in alla muntliga redovisningar. Det var super för nu vet man precis vad man ska göra. På fredag har vi första redovisningen i psykiatri.
Vi måste också lämna in ansökning till nästa termins kurser också. Det är så jävla jobbigt. Man måste söka om varje termin även om du läser hela programmet. Surt!!
Jag och Elin måste också välja till en extra 50-poängskurs för att få ihop allt och få studiebidrag. Men den kursen kan vara vad som helst så det får vi ju välja fritt.
Får väl ta nåt som har med vården att göra ändå, men man har ju lite valfrihet iallafall.

Fick ett meddelande från mamma nyss att dom hade landat i Göteborg. Så nu är dom snart hemma! Det ska bli roligt! Man saknar grundpelarna i livet liksom! Hehe. Och om ett par veckor kommer även Sis hem!! Ännu roligare!!!!! Wiiiii!!!!! Saknar dig sååå mycket ska du veta!!

Nepp, dags att byta sängkläder, dammsuga i sovrummet, byta plåster på mina eksem och sen myyyyysa med Christian som borde komma hem om typ 40 minuter!


Take Care!

1 kommentarer:

Petra sa...

Ja, tänk! Då skulle vi kunna sitta där i eran nya lägenhet, beundra granen och dricka vårat rödvin, samtidigt som vi låter San Fransisco-muscharna frodas! :P

Det vore grejer det..