Lägenheten igår var jättefin!! Eller ja, det bodde en gammal tant där så inredningen förstörde ju en del och hon hade även kvar garderobsdörrar från det ljuva 50-talet, men annars var den super!
Sovrummet var jättestort, alla väggar var vita, golvet i köket var ett trägolv, balkongen var jättestor och själva lägenheten ligger perfekt!
Ååååå jag hoppas så!!!! Ytterligare en gång.... Men vi får väl se. Det var ju lite att göra om också. Golvet i sovrummet, ny kyl och frys skulle behövas och Christian blev sugen på att slå ut väggen i köket och göra en köks-ö...Hehe, får väl se vad det skulle kosta!
Jeje, mäklaren skulle ringa imorrn så får vi se.

Nu ska jag göra mig iordning här tills Christian kommer hem från gymmet. Det är nämligen VÅRAN dag idag!! 3 år och 7 månader firar vi idag! Jäklar vad tiden går! Snart fyra år ihop. Så vi tänkte ge oss ut på stan en sväng och fika kanske.

Måste köpa mössa och vantar till lillkillen också tills vi åker på lördag. Annars kommer han frysa ihjäl när jag släpar upp honom i jukebox! Hihi.

Nä, dags för hårtork, plattång, smink och kläder!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas ni får lägenheten:) å vad roligt hoppas vi ses en sväng där då:) ska bli jätte mysigt att få åka dit har velat göra det länge:) pusspuss
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

Men hallå, du har inte lust att berätta vart lägenheten ligger eller? ;)
Har inte så stor koll här borta i Jkpg längre känner jag...
Tycker det börjar bli dags för alla att komma å kolla in våran fina lägenhet snart också :)
Puss på dig