Här sitter jag och printar på Christians gigantiska och otympliga dator! Anledning till detta är att min älskling Toshiba strular sönder!! Seg som sirap är den, filmer man ska kolla på hoppar, tangentbordet är knas och då blir jag såååå sur.
Men det kanske beror på att den har fått stå på 24/7 dom senaste dagarna. Så nu har jag stängt av den så den får vila ikväll/inatt. Får se om den är bättre imorrn, annars får jag väl lämna in den. Suck!

Nu är jag lite långledig iallafall!! Eller egentligen inte, vi har två rätt jobbiga redovisningar nästa vecka som det ska pluggas till, men slipper iallafall gå till skolan! Yey!! Det passar bra så som jag ligger i och adventstädar nu! Har precis städat klart badrummet! Nu kan man äta på golvet så rent är det! Har fan knäskurat det!!!!! Inte dåligt! Hihi!

Vad kul att ni tyckte julpyntingen blev fin!! Men den har ju bara börjat! Snart ska granriset och ljusslingan upp på balkongräcket, en julstjärna till ska hängas upp i sovrummet, pepparkakashus ska pryda vitrinskåpet, ljuslyktor, adventsljusstake och en massa annar smått och gott ska upp! Men det tar vi allt eftersom!

Nu kommer snart Christian hem från ica med välfyllda kassar hoppas jag! Hihi!! Är hungrig!!

Jag och Elin är förresten festsugna på fredag! Fler som är på???

Take Care!

0 kommentarer: