Hemma i soffan igen efter en lång dag i skolan och en mysig fika på stan med Elin och Åsa! Satt på 3B och pratade lite... Jätteroligt! Var längesen jag träffade Åsa, och framförallt länge sen vi träffades utan att festa! Moahaha!

Imorrn är det fredag och jag är ledig! Vad hitta på då da?? Vet inte. Kanske min söta lilla syster har lust att hitt´på nånting! Får kolla med henne.

På kvällen har jag olika erbjudanden.... Fest hos Jennifer, fest med Elin hos hennes pojkväns bror, Saw-kväll hemma hos Petra eller hem till mor och far.
Vet inte vad jag ska göra än. Vi ska ju till Göteborg tidigt på lördagen så jag kommar ju inte festa sådär stenhårt direkt så jag tror nog att det blir nåt lugnare alternativ.
Aja får se! Kul med lite valmöjligheter iallafall!!

Näpp! Nu ska jag röja undan alla papper Christian slängt fram på bordet här. Han letar försäkringspapper nämlich.... Inte kul när displayen på mobilen har spräckts direkt...Hehe. Min lilla klant-älskling!!

Take Care!

0 kommentarer: