Tror inte det blir den här lägenheten heller tyvärr..... Det känns så på nåt sätt. Budgivningen håller på nu och vi är högst än så länge, men det känns ändå som om det inte kommer gå. Två till är det som är med.
Suck. Önskar att man hade mycket pengar så man lätt skulle kunna slänga in en 300 000 utan vidare, men tyvärr så är man ju ingen miljonär.

Ska snart jobba nu också. Skulle hellre krypa under täcket och soooova bort hela eftermiddagen och kvällen. Särskilt nu om vi inte får lägenheten heller.... Åååå jag blir galen!! Det känns som om vi kommer få bo i den här lägenheten tills vi bli pensionärer. och alla säger "Ni får vänta tills bååååda två har jobb" Men hur lätt är det tror ni?! Inte så!! Vi har bott här i över två år, i en lägenhet som är avsedd för en person. Det är såå jobbigt! Får ju inte ens plats med våra kläder liksom....

Usch, nu låter jag riktigt negativ här, men så känns det just nu. Det är svårt att vara positiv när inget går som man vill. Och jag och Christian har alltid sån jävla otur känns det som. Vill sååå gärna ha en ny lägenhet!!!
Men men....nån gång är det väl våran tur med. Även om det känns avlägset just nu!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite inför arbetskvällen!

Take Care!

0 kommentarer: