Här sitter jag och har precis städat undan ciderflaskor/burkar och glas! Var riktigt roligt igår! Även om vi bara var fyra små tjejer! Hihi. Men kul hade vi!! Spelade "Rockband", skvallrade, tog kort och jaaa.... drack cider! Det var mysigt iallafall! Tack Åsa, Elin och Emilia för en superkväll!!

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa. Josefine fyllde ju år förra helgen och ska fira sig lite minimalt ikväll. Det ska bjudas på smörgårstårta har jag hört.... Mmmmm! Mammas smörgåstårta är godast av det goda!! Det ska bli roligt.

Nu sitter jag och häller i mig julmust! Gott!! Var bara tvungen att köpa det igår för jag var sååå sugen när vi var ute på stan. Men sen kom jag hem så sent och var tvungen att göra mig iordning och så innan tjejerna kom så jag hann aldrig dricka nåt av den. Tar igen det nu istället.

Nu har lite mer julpynt åkt fram här också!!





Min mobilkamera fick duga här också, och därmed blir bilderna inte så skarpa. Men visst blev pepparkakshuset hyfsat ändå?? Hehe. Christian var ju byggmästare och jag var pyntare. Det är bra när man har sina speciella platser i ett förhållande!! Haha.
Förresten så ligger det massor med mossa, svampar och tomtar i min adventsljusstake men den är så djup så det syns inte på bilden... Men den är väldigt fin ändå får jag tycka!

Nepp, in i duschen nu Mathilda och fräscha upp dig!!

Ps: Björn Gustafssons DVD "Ett livsverk" är såååå bra!! Seeeeeee den säger jag bara! Även om man har sett dom flesta klipp så finns det vissa grejer som jag iallafall har missat. Den är underbar!!

Take Care!

0 kommentarer: