Har läst massor om denna omtalade "bantningsmetod" Low Carb High Fat (eller hur det vill stavas) Den är rätt intressant faktiskt. Jag tror jag skulle kunna fixa den. Skulle iallafall vilja testa!
Nutrilett funkade ju måttligt bra... Haha! Orkade med det i...två dar kanske. Det var den där tanken att inte få äta som gjorde att jag blev hungrig 24/7 ungefär. Haha!

Men den här verkar faktiskt helt okej. Man får ju iallafall ÄTA!! Däremot vet jag inte hur gott det är att äta ihoprullade ostskivor med smör och skinka?? Känns lite läskigt... men man vänjer sig kanske.

Funderar starkt på att testa faktiskt. Kan tappa upp till 2 kg i veckan om man kan avstå från allt på den listan med saker man inte får äta.

Grejen är ju att det känns lite sådär att börja med det nu när det snart är jul med allt julgodis, pepparkakor, julmust och julmat. Jag vet ju att jag inte kommer kunna hålla mig ifrån det.

Så frågan är om man ska sätta LCHF som ett nyårslöfte istället?? Det låter kanske lite bättre.

Ett i-landsproblem utöver det vanliga... Hahaha!

Vi har iallafall gjort ett pepparkakshus idag!!!!! Christian satte ihop hela bygget, du är så duktig, älskling!!! Jag trodde allt skulle gå sönder men han fixade det jättebra!

Sen var det jag som skulle garnera och fixa. Fy fan vad fult det blev!! Haha. Men det är väl det som är lite charmen, eller vad säger ni??
Ska lägga upp en bild på det hela imorrn när jag har fixat till i vitrinskåpet med "snö" och tomtar också.

Nu blir det ännu mera städ i hall och sovrum!!

Take Care!

1 kommentarer:

Terese sa...

Haha! Du läser blondinbella förstår jag! Är inne på samma spår som du men eftersom jag är sjuk så pass ofta behöver jag nog inget diet :P