Blev förvånad över mig själv imorse när jag vaknade klockan nio och inte var snortrött! Hehe, hade kanske en inbyggd väckarklocka i mig som sa att jag var tvungen att gå upp ifall Elin skulle gå på redovisningen idag. Hihi.
Så nu har jag ätit frukost (älskar youghurt med sommarbär!!!) och fixat till mig lite grann. Det som fattas nu är tandborstning och på med lite smycken för att pigga upp min svarta klädsel.

Ska som sagt ha redovisning i omvårdnad idag! Får hoppas att det går bra. Christian förhörde mig lite förut och det mesta satt. På förra redovisningen, som vi hade i psykiatrin, så lyckades vi väldigt bra. Kan bero på att Larsa är en grymt bra lärare också. En halvtimme tog alltihop. Gött!!

Hoppas på nåt liknande idag!

Imorrn ska vi till kyrkogården och krematoriet. Hehe, Christian får rysningar när jag pratar om det. Han tycker det är otäckt, lillkillen! Men jag tycker det ska bli intressant. Hade gärna gjort studiebesök på bårhuset också, men så blev det ju inte tyvärr.

På fredag kommer Josefine hem!!! Yey!! Så helgen den här gången blir luuuuuugn! Har haft party tre helger i rad nu, så nu får man börja lugna ner sig lite! På fredag blir det väl en mysig kväll hos mamma och pappa när Jossis är hemma och på lördag blir det skvallerkväll hos Petra! Christian jobbar hela helgen så det passade fint!

Nää, nu måste jag röra på mig och göra mig iordning för att sen trava till skolan!

Take Care!!

0 kommentarer: