Känner att jag inte orkar skriva nåt här idag.... Dock finns det ju en del att skriva om helgen som gått! Min lilla födelsedagsfest i fredags blev jättelyckad, och tack för de fina presenterna!<3
Om ni går in på http://www.veronicagerding.blogg.se/ så kan ni kika på några bilder från kvällen! Ni får tänka bort mitt fina bandage på armbågen! Hehe.

Årsfest var det i lördags! Tusen miljoner tack Petra för att du körde oss dit och hämtade oss!<3 Var en rolig kväll med smaskig mat och grym musik! Dansade säkert två-tre timmar i sträck! Jag och Stina ägde dansgolvet! Kul var det iallafall även om man var rejält trött vid tolv-snåret!

Nu ska jag försöka mig på att plugga lite. Ska ha redovisning imorrn, men den är jag redan klar med. Ska försöka mig på att göra klart redovisningen vi ska ha på torsdag! Take Care!

0 kommentarer: