Nejnej, här ska jag ju inte sitta!! Ska ju sitta och förbereda mig inför morgondagens redovisning i arbetsmiljö och säkerhet. Kul ämen...not!
Idag hade vi social omsorg och fick besök av kvinnojouren och tjejjouren. Det var faktiskt rätt intressant. Helt otroligt egentligen att alla dom som arbetar där jobbar ideellt (hur det nu stavas!) Det är beundransvärt!!
Kvinnojouren har man hört talas om, men inte tjejjouren. Nu ska dom tydligen starta upp en msn-chat också för tjejjouren så man kan chatta med dom. Smart!!

Sen skulle vi till kyrkogården och krematoriet också. Mmm, det var jättemysigt att står där och snorfrysa på en kyrkogård i ÖSREGN utan paraply och inte ens höra vad människan som ska guida oss runt säger! Neeej, inte kul alls!

Tur att jag, Jennifer och Linda hann med att äta en smarrig räkmacka på Henry's innan. Annars vet ingen hur det kunde ha gått.

Så nu är mitt hår självlockigt och fräscht! Uuusch! Får ta och hoppa in i duschen sen. Har parkerat mig framför elementet i vardagsrummet så jag ska få upp värmen något. Brrrr!!

Ska gå ut och kolla när visningen var på en lägenhet vi ska kika på.... Får börja om igen nu när vi inte fick min drömlägenhet. Suuurt!
Men men....vi tar tag i det igen!

Take Care!

0 kommentarer: