Tillbaka till tryggheten i soffan och till min bästa vän Toshiba! (Datorn, för er som inte förstod!) Det gick finfint på redovisningen. Det var läraren som pratade mest så... Jag och Elin började säga nåt och så fortsatte han. Hehe, smart. Vi fick kanske inte direkt visa vad vi hade läst på men å andra sidan blev vi ju godkända, så shit the same.

Nu står lieblingen i duschen. Han ska snart iväg och jobba. Imorrn ska han lära sig göra pizza på jobbet. Eller ja, hur man lägger in den i ugnen iallafall. Hehe. Dom har helrenoverat Statoil nu och de ska börja sälja pizzabitar från och med imorrn. Kanske ska gå dit och äta lunch nån dag!! Hihi.

Jag ska försöka resa på mig och gå iväg till affären för att handla lite också. Tänkte plugga lite nu när Christian ändå inte är hemma och då behöver jag nåt att tugga på. Lite Marabou Amigo kanske?? Gött!

Nepp, dags att kolla lite bloggar och se om nån har skrivit nåt nytt!!

Take Care!

0 kommentarer: