Sitter här med ryggen mot ett stekhett element och bloggar från Christians megaskärmsdator! Inte vad jag är van vid med min pyttedator! Hihi. Lyckades inte få med mig datorn hem från mamma och pappa tyvärr. usch vad jag saknar den "lilla svarta" hihi!

Det var fest igår då! Bara tjejer! En lugn kväll då, tänkte jag, men icke!! Haha, det blev party kan jag säga! Petra gjorde mitt hår lockigt och fint, Marika snubblade över trösklar, vi blandade till en "häxa", körde "jag har aldrig", skvallrade, sjöng kareoke, lyssnade på julmusik....aaa! Det var kul!!

Sen blev det Stadt. Marika avslöjde en liten grej som JAG aldrig hört talas om!!! Som sagt, du är min nya idol!! Haha!

Har varit så bakfull idag så det finns inte! Knallade hem till mamma och pappa vid halv nio imorse, städade iordning (tack marika, emilia och om det var nån mer som plockade iordning igårkväll! TACK TACK!!!!) dammsög och så. Sen blev klockan elva och då stupade jag! Stensov i soffan fram till typp halv tre. Drömde en fruktansvärd dröm som när jag vaknade fick mig att hata mig själv. Usch! Sen hoppade jag ner i badkaret och försökte bli fräschare. Inte direkt kan jag säga.

Blev ingen fest hos Veronica för våran del idag. Har så fruktansvärt dåligt samvete för detta! Förlåt igen gumman! Lovar att gottgöra dig nästa vecka!!!<3 www.veronicagerding.blogg.se det var så fint!!

Christian ringde och beställde pizza för att jag skulle få nåt att äta. Goding där! Så nu har vi ätit lite, och efter det somnade Christian i mitt knä. Gullunge! Han sover fortfarande! Stackarn har jobbat hela dagen och kom i säng sent inatt eftersom han gick till Stadt för att möta mig. Får se om jag kan få liv i honom. Annars får jag bädda in honom i jordgubbsfilten och låta honom sova vidare. Mmmm, min älskling!

Näe, nu ska jag återgå till att kolla på Hundtricket och dricka cola.

Take Care!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kvällen Mathilda! det var roligt! :) Kram / Jossan