Alltså riktigt ordentligt kallt! Det har ju varit minusgrader i Lisch idag. Snart kan jag börja använda mina uggs och vinterjackan samtidigt. Hehe, det har inte gått förut då jag sett ut som en is-nisse när det egentligen bara är lite höstrusk.

Gick till skolan idag och trodde att vi skulle ha redovisning, men icke!! Vi var ju på kyrkogården och krematoriet för ett tag sen och då gjorde vi tydligen den uppgiften då. Fast det står i häftet att man ska göra en gruppdiskussion...

Jaja, det var ju bara poistivt iofs, men det hade ju varit gött att få veta det innan så man inte hade behövt ge sig iväg till skolan!! Grrr!

Men jag och Elin gick och fikade på Söderströms och tog en vända på stan. Jag ekiperade mig med mössa, halsduk och vantar! Nu kan vintern komma! Hehe. Allt i svart, pigg färg! Men det går till allt.

Nu ska vi snart iväg och kolla på en lägenhet!! Den ser hyfsat fin ut så det kan allt bli något att hoppas på...Vi får se. Hyran var rätt okej iallafall, det beror ju på vad den går upp i sen i slutändan. Det brukar bli alldeles för högt för våran del.... Men men, ska försöka få bort mitt neggopeggo! Hehe.

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul att ni inte gett upp hoppet om lägenhet:) vi var ju o kollade på en igår men den var riktigt ful:( så vi har bestämt oss för att bo kvar i denna lägenhet fram till sommaren för jag ska börja plugga upp betyg i januari:) sen blir det flytt och plugg på högre nivå:D
puss på dej
www.veronicagerding.blogg.se

Anonym sa...

ååh, jag vill oxå ha uggs! :D Puss på dig