Sitter här och pluggar. Ska ha redovisning om Parkinsons sjukdom imorrn. yeyyyy! Kul värre! (Märk ironin) hehe.
Öööööööö, känner att det inte är nån bra dag idag. Känner mig upprörd och irriterad. Imorrn får vi reda på hur det går med lägenheten och med 99,9% säkerhet så kommer vi inte få den.
Och då börjar det gamla tjatet från alla "ni får vänta tills du får ett jobb!!" Och nästa person som andas den meningen blir jag synnerligen upprörd på!
Så jag kan säga som såhäringa, utan att några ska ta det personligt då jag bara är allmänt sur just nu, så vill jag inte höra nåt om nybyggda hus, stora lägenheter eller människor som får vikariat hit och dit! Grrrrrrrrrrrrr!!!!

Såå...nu har jag avreagerat mig en smula!! Men inte blir detta bättre av att julen inte blir som den ska i år heller trots att ALLA (utom Christian) är lediga för en gång skull!! Suck.... Det blir aldrig som förr...och med förr menar jag för bara ett par år sen!

Nää, nu ska jag återgå till pluggandet och krama på Christian lite!

En uppdatering kommer imorrn om hur gårdagen var på Liseberg!!

Take Care!

0 kommentarer: