Har bäddat ner mig i sängen med magknip och allmänt trött i huvudet. Får försöka somna tidigt ikväll så jag orkar upp imorrn i hyfsad tid. Ska dra med Christian på en liten liten shoppingtur till apoteket och den gröna skylten.
På apoteket måste jag köpa nåt att lägga om mitt eksem med tills imorrn och på lördag. Det ser för hemskt ut alltså! Kommer ju inte se fint ut med bandage heller men hellre det än ett vattnigt, sårigt fult eksem! Ååå vad arg jag blir! Och så kliar jag upp det varje natt så det läknar aldrig. Grr!

Blir lite tjejparty imorrn! Ska bli jätteroligt! Skvaller till 110%. Haha. Ska vara hos mamma och pappa, eftersom dom är borta! Får ju passa på när det är FF (moget uttryck, och är det inte alltid det i våran lägenhet?? hihi) men det bli bra!

Gulliga Petra ska hjälpa mig att locka håret med mina nya locktång. Testade den själv idag. Mohahahaha, jag är verkligen sämst! Eller ja, det var första gången jag testade men usch vad dåligt det blev. Nää, ska jag locka det så får nån hjälpa mig. Tänkte öva på Christian nån dag också. Hihi.


Nää, nu ska jag sätta på ett avsnitt av "Full frys" och försöka få bort magknipet!


Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Magont är inte skoj :( man blir så låst...Hoppas du mår bättre idag?! Kramas

mathildA sa...

Nää, det är inte roligt alls! Usch vad ont det gör! Ja, det gick över när Christian kom hem!;) Hihi!! Puss på dig, gumman!