Har precis packat upp mina nya blockljus från IKEA. Ett fyrkantigt rött och två runda gröna som luktar precis som päronsoda! Nej, inte päron, utan päronSODA! Haha, luktar jättegott!

Nu har jag slängt pepparkakshuset, bomull-snön och mossan. Har packat ner glitter, julgranskulor, pärlbanden, stjärnan och alla jul-ljuslyktor som stod överallt i vardagsrummet. Nu är det bara kransen i sovrumsfönstret som ska ner, men det får Christian fixa. Det är kaaarlagöra det där!

Broder Tuck kom förbi förut och skulle låna min rosa nokia-mobil. Men han fick inte i sim-kortet. Hehe. Det fick inte jag heller. Vete fan hur vi gjorde för att få i det förra gången. Iallafall så lånade jag (haha) ut Christians svarta nokia istället! Den var lättare att förstår sig på och dessutom lite manligare. När Christian hade min rosa mobil (då han "råkat" slänga sin i marken) så skämdes han ögonen ur sig och valde helst att inte prata i mobilen alls när det var folk runt honom. Haha! Sötis där!!

Imorrn börjar man 08.15 igen då.... Suck! Måste in och tvätta håret nu innan jag lägger mig. Orkar inte gå upp och göra det imorrn så tidigt. Usch, känner mig riktigt sleten i skolan nuförtiden. Inte för att man har så mycket att impa på i klassen men....Kan ju vara kul för Elin och Jennifer att slippa sitta bredvid ett vrak ibland. Haha!

Här kommer ett par otroligt fina sånger med Celtic Woman. Vackrare och klarare röster är svårt att hitta!

Gå in och lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=FKrx-4Awe70

Den sista är min favorit!! Carol of the bells. Ja, det är en jullåt, men lyssna ändå!! Den är så proffsigt gjord så man dör!

Avslutar med en otroligt söt bild på Christian och Evelinas vovve Milla! Så sött så jag imploderar!!!!!


0 kommentarer: