Här sitter jag i min tragiska ensamhet! Nää, riktigt så illa är det inte, men ändå! Kom hem från skolan för ett tag sen. Har legat på telfonen och försökt få tag i min chef...lättare sagt än gjort. Hade ju tänkt gå dit först, men ändrade mig eftersom jag inte ville gå en meter till i det här vädret! Och tur var väl det eftersom han inte var inne. Trökigt att gå i onödan!

Har haft psykiatri hela dagen. Först psykiatri och sen socialpsykiatri. Mycket på en gång. Men det är en rätt rolig kurs! Astrid är en bra lärare! Hehe! Fast Larsa är ändå min favvo! Så härligt flummig! Påminner mycket om Dan, Stig och Bengan på gymnasiet! Fantastiska lärare! Såg dem utanför Emelie's för ett tag sen! Hehe, varför byta stamställe liksom?!

Såg när jag kom hem att Christian har köpt nya blommor till vardagsrummet!! Aww, vad söt han är! Riktigt snygga också! Jaa, förlåt, men när det kommer till killar så är det väl inte många som litar på att de köper fina blommor ändå! Men dom har var väldigt fina! Du är bäst älsklingen!<3

Nä ska ta tag i och städa skafferiet nu och kanske ta mig en liten bit dumlekladdkaka! Yammie!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: