Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Jaa, jag åkte till Marmaris istället för Alanya. Det var väldigt stort, hehe!

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag gav inga så jag behövde aldrig hålla några.

Blev någon av dina vänner förälder i år?

Ja!

Dog nån som stod dig nära?

Nää! Sån tur jag har haft!!

Vilka länder besökte du?

Bara Turkiet. Men var i både Marmaris och Istanbul!

Är det något du saknade år 2008 som du vill ha 2009?

Inte vad jag kan komma på just nu!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Oj, det finns för många! Men den 18e april är alltid ett datum jag älskar!

Vad var din största framgång 2008?

Jag bestämde mig för vad jag ville göra och började plugga till undersköterska!

Största misstaget?

Att jag har varit för "snäll" alldeles för många gånger. Det lönar sig inte!

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nää, inte mer än en liten förkylning!

Bästa köpet?

Mina uggs!!!<3

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och skor tror jag!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa, när min syster gifte sig och jag fick reda på att jag ska bli moster!!!!! Wiiiie!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?

"Hero" med Charlotte Perelli! Haha, varenda förfest sjöng jag och Åsa loss till den!!

Var du gladare eller ledsnare om du jämför med tidigare år?

Jag var nog gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat hårdare!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget!

Hur tillbringade du julen?

Först hos Christian i Stenhammar med hans familj och sen hos Jonas och Stina med min familj.

Blev du kär i år?

Jag har varit kär 24/7 i över tre år nu!!!

Hur många förhållanden?

Det jag har haft sedan 18e april 2005 såklart!!

Favoritprogram på tv?

Har kollat grymt mycket på Simpsons, så det får nog bli det! Och icke att förglömma; Vänner!!

Bästa boken du läste i år?

Jag har bara läst om en massa böcker men "Ängel på sjunde trappsteget" är ju bara sååå bra!

Största musikaliska upptäckten?

Upptäckte att Fredrik Kempe på sin skiva Bohéme hade sjungit in "Miss America" som sedan Måns Zelmerlöw sjöng in på sin. Haha, det var roligt! Två helt skild versioner!

Något du önskade dig och fick?

Min bärbara dator! Fast den fick jag inte utan köpte själv då, men det var nåt jag verkligen önskade mig!

Något du önskade dig men inte fick?

En massa kläder, skor och smycken från Nelly!

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Den firades hemma hos mamma och pappa med paket, smörgåstårta och Mathildas egenkomponerade tårta!

Finns det något som skulle gjort ditt 2008 bättre?

Om jag skulle ha vunnit en sisådär 50 miljoner så hade det väl kunnat förbättra en del! Men annars så var mitt år riktigt bra!

Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Säger som Lollo; så jävla blandad! haha!

Vad fick dig att må bra?

Christian! Min familj och mina vänner! Mina underbara vänner, vad skulle jag gjort utan er?!

Vem saknade du?

Min syster då hon var i Istanbul ett par långa perioder!

De bästa nya människorna du träffade?

Började ju plugga ihop med Elin som jag gick på gymnasiet ihop med. Hade ingen vidare bra kontakt då, men det fick vi nu! Och via henne fick jag då tillbaka kontakten med Emilia och träffade Åsa för första gången! Dessa tjejor som blivit mycket viktiga för mig!<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej! åh vad glad jag blir! =) nu får jag ta och kika igenom lite här också då ;) ha det! kram