Idag är det en ledig dag för mig! Härligt! Imorrn dock så står det social psykiatri och psykiatri på schemat. Men det ska nog funka! Har ju Astrid i båda ämnena...haha! Underbart namn du kom på där Elin!

Har börjat plocka bort alla julsaker här hemma. Sent, jag vet! Men det är ju så tråkigt!! Egentligen så är det Christians jobb det här, eftersom jag plockade fram allt och pyntade granen och det. Men om han skulle ha hand om det... jaa, då är det borta lagom till midsommar! Hehe!

Skulle testa att locka till mitt hår utan mousse förut. HAhahahahaha, det blev superfint! Ser ut som ett stort svinto! Så nää, det ska jag icke göra om. Tur att jag inte behöver gå ut på hela dan....

Nää, nu är jag hungrig!! Christian får göra mat till mig när han kommer hem!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: