Förlåt för den tråkigaste bloggen ever!! Men har inte haft så mycket att berätta tyvärr. Det knallar ju på som vanligt allting. Skolan har börjat! Fick psykbryt på läraren idag när jag, Christian, Petra och Hasan hade bestämt att träna halv elva. Tror ni vi slutade i tid?! Knappast!!
Käringa höll ju för fan på att mala konstant!! Klart att det inte kunde bli en kort introduktion som alla andra lärare har! Nejnej! Tjata på i 110 istället så vi tappar lusten fullständigt! Suck!!

Iallafall, idag har jag tränat på Friskis gym för första gången!!! Jag; Mathilda Andersson, är nu ägare till ett dagskort på Friskis! Shit! Det trodde jag aldrig. Och jag tar tillbaka alla fördomar om spännarbögar och manhaftiga tjejer! Det var normalt folk och tränade! Bortsett från tre "småpojkar" i tajta linnen då, men då har man iaf nåt att skratta åt hehe!

Testade på lite olika maskiner! Petra var min lärare! Christian hade fullt upp att visa Hasan, så Petra fick ta över kontrollen över mig. Kul var det! Men shit! Kommer inte kunna gå, skratta eller resa mig upp imorrn. Tror jag tränade alla muskler jag har! Men det känns bra! Nu ska jag bara få lite balans på det hela. Jag vill inte bli en spännis! Jag vill bara tappa lite kilon och få tillbaka kondition och styrka! Får se hur det går!

Imorrn blir det ingen träning dock. Går i skolan hela dan och sen börjar Christian jobba på eftermiddagen. Så det får bli på onsdag kanske...eller nåt. Minst två ggr i veckan iallafall!

Så, har jag skrutit klart om min träning nu eller?? Hehe! Isåfall ska jag lägga upp en finfin bild på Niklas här nere! Titta och njut!!


Och bara för att roa ytterligare så kommer även en bild på Rackebys stolthet Carl Johansson!

1 kommentarer:

Petra sa...

Men fy fan vilken hemsk bild!!