Laddade nyss ner Vänner säsong 5 som jag råkade radera för ett tag sen. Då upptäckte jag ett avsnitt som jag inte hade sett! "The one with Chandlers Work-laugh" Haha! Grymt rolig var den, men blev så förvånad över att jag inte sett den förut! Och då kan jag i princip alla säsonger utantill och har gått igenom alla! Den måste ha fallit bort! Hehe, galet!

Fick fixa mat till mig själv förut för Christian slocknade i soffan så fort han kom hem. Fick bli kycklingkorv, potatismos och gurka med maaaassa citronpeppar! Mmm, gott!

Nu har han varit och tränat och skulle ta svängen förbi ICA innan han åkte hem! Härligt att få fylla på kylen lite! Och Christian tycker det är så roligt att åka och handla med mitt visa-kort! Hihihi!

By the way!!! Eftersom min syster släppte bomben för ett tag sen på sin blogg så kan väl jag få göra det här med! Skrev ju om det i en liste jag gjorde nyss och de flesta som läser vet ju redan om det, men lite kan man väl få skryta?! Jag ska bli moster!!!!!!! Kan ni förstå?! Helt sjukt! Och som jag längtar!! Kommer bli den värsta curling-mostern ever! Hihihihi! Nu får jag gå och kolla på bebiskläder helt lagligt! Man hittar så mycket så det är inte sant! Det här ska bli så otroligt kul!! Kommer bli den bästa sommaren!! Iiiiiiih!!

Så, nu har jag nog mallat klart mig lite!

Åter till disken!!

Take Care!!

1 kommentarer:

Terese sa...

Grattis!!! Så roligt