Jodå, igår var det bowling för hela slanten!! Jag, mamma, pappa och Jonas i ett lag och Christian, Jossan och Hasan i det andra! Hehe, fan vad dålig jag var! Var mer i rännan än på banan kan jag säga. Suck! Men kul var det! Sen åt vi Stadt...Yammie! Laxburgare blev det för min del! Godaste på länge kan jag säga.

Sen gick vi hem till Jonas och spelade Rock Band! Det var roligt! Till och med mamma testade. Hon var riktigt bra för att vara första gången! När jag spelade första gången så hann jag knappa på gitarren typ 10 ggr innan jag åkte ut! Haha. Förjävla dålig! Men nu har jag tagit igen det!

Idag tog vi en låååååång sovmorgon!! Kanske för att jag inte somnade förrän typ halv tre när Jonas gick hem efter att ha och Christian spelat x-box. Sen skulle Christian kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och USA så han kom inte och la sig förrän halv fyra. Hehe. Så vi var lite trötta!

Nu har vi beställt pizza från Roma som vi ska hämta! På helgerna måste man få flöta till sig tycker jag! Det blir träning torsdag och fredag nu i veckan. Ska försöka få med mamma på fredagen!! Hihi.

Nää, nu ska jag se till att få med mig grabben och hämta mat! Jag svälter!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: