Att det ska vara så svårt att printa ner några rader här!! Hehe. Dåligare än sämst, jag vet!
Jao, då är denna helgen snart slut också då. I fredags blev det en lugn kväll med tacos hemma hos mamma och pappa. Sen hyrade jag och Christian film och myste i soffan. Kollade på "The Mist". En riktigt bra och superläskig film men slutet....aaa, har inga ord. Det förstörde allt!!! Grrr på sånt! Så nej, den rekomenderar jag inte!

Igår var det 70-årskalas för Christians farmor i Stenhammarkyrkan. Var riktigt trevligt! Var 90% panchisar och resten var blandade mellan 13 och 50! Haha! Men det var kul! Christians lillasyster Victoria dansade bugg. Shiet!! Så otroligt duktig. En stor smula avundsjuk är jag!

Sen åkte vi hem och det blev klädbyte för mig. Iväg till Evelina sen för förfest! Träffade hennes lilla vovve också! Gudars! Alla som känner mig vet att jag hatar hundar mest av allt, men den här lilla flickan var gudomlig!! Vill ha!!
Iallafall så blev det lite party där, men när dom andra tågade till Stadt så gick jag och Christian till Torngrillen istället! Där träffade vi på Tosen och Linda! Kul!!!
Sen hem, åt och ner i sängen för att sooova!

Denna dagen har spenderats på IKEA. Köpte inget speciellt då vi hoppas på ny lägenhet snart! Men kom hem med tre fina blockljus i grönt och rött och lite batterier och sånt! Kul att göra nåt en tråkig söndag!

Men nu ska jag kolla på handbollsmatchen!! Återkommer imorrn!


Take Care!!

0 kommentarer: