Nu är skoldagen avklarad och tvättmaskinerna igång! Härligt!! Funderar på om jag ska tvinga Christian städa badrummet den här gången, eller om jag helt enkelt ska göra det själv så det blir ordentligt gjort Mathilda-style? Hmmm, det är en funderare! Intressant va?? Hihi!

Råkade spilla ut tvättmedel i hela tvättkorgen också....Suck! Trodde inte jag hade öppnat den förpackningen än så jag slängde bara i den och traskade ner till tvättstugen. Men tji fick jag. Tvätten vad vit av det fina pulvret.... Grrr! Så då var det bara att ta till sopborsten då.... Trööök!

Nu är jag iallafall ledig torsdag och fredag. Imorrn står det träning på schemat. Den här gången kanske du Petra har lust att vara med?!?! Hahahahaha! Din mobil är inte snäll alltså...!


Sen blir det fika med Elin och en sväng på stan. Är ju fest på lördag så måste hitta nåt nytt vackert att ha på mig. Kanske hittar nåt fint till älsklingen också! Han fyller ju år snart! 13e februari! Hihi, vet precis vad jag ska köpa! Men eftersom han läser min blogg här emellanåt så vågar jag inte skriva vad.

Happ, nu dog internet så resten jag skrivit försvann.... Jeje! Jag återkommet senare!!

Take Care!

2 kommentarer:

Admin sa...

Hallojsan hejsan!
Tråkigt det där med tvättmedlet; så det kan gå du.
Hasan ska träna imorgon, så han hänger nog i alla fall gärna på.

Jag har förresten gett din blogg en award. Tänkte att det kunde vara kul.

Ha det jättebra, vi ses väl snart och ser vad mamma har inhandlat allt för skoj i Ullared!
Kram

Anonym sa...

Ååh Mathilda, hjäälp mig!! Thomas fyller oxå år snart och jag vet inte alls vad jag ska köpa :(:( Förslag?!? Pusss