Det är 2009 nu
Det betyder att vi är inne på vårat fjärde år tillsammans!
Helt otroligt!
Fyra år tillsammans med världens underbaraste och snyggaste kille!
Lycklig som bara den!

Det var på nyårsafton 2004/2005 som vi träffades första gången.
Jag blev kär i samma stund som du spillde jordgubbsextrakt på den vita vardagsrumsmattan hemma hos mig.
Men hur troligt var det att lilla jag skulle lyckas fånga dig?
Men det gjorde jag!
Den 17e april 23.56 2005 kysste du mig första gången!
Vi bestämde att den 18e april skulle vara våran dag!
Din och min!

Den 18e maj 2007 förlovade vi oss!
Det har snart gått två år sedan dess.
Fortfarande känns det lika rätt, om inte mer!
Fortfarande är jag lika kär!

Jag älskar dig så otroligt mycket, Christian!

<3

2 kommentarer:

Emilia sa...

Åh va fint :) sitter ju här å ryser nu :P hihi! Ni är så söta ihop!

Anonym sa...

så sött ni är så söta ihop<3 vi har hittat oss varsin riktig kar hehe bästa killarna ever<3
puss
www.veronicagerding.blogg.se