...något som jag hoppas kan bli sanning!

Jag drömde att allt var så bra! Jag och Christian fick en fin lägenhet som vi gjorde om helt efter hur vi ville ha den, och då menar jag heeela lägenheten! Den var så fin och passade oss så bra!

Sen blev det helt plötsligt sommar och jag var färdigutbildad och började sommarjobba. Då fick jag reda på att jag skulle få ett vikariat på ett år på den avdelning jag jobbade på!! Yey!!!
Allt var bara så perfekt och jag var sååå glad!!
(Att Christian i slutet av drömmen gick ner på knä och friade gjorde ju inte saken sämre! Vaknade med tårar i ögonen! Men det talar vi tyst om så vi inte skrämmer stackarn!!)

Men jag vaknade.....

Vaknade upp till en grå trist dag. Samma lägenhet, samma ovisshet om vad som händer efter skolan. Dock med samma fantastiska pojkvän tack och lov!!

Men usch vad jag är trött på allt det här nu! Näe!! På lördag ska jag klä upp mig fint och festa järnet!! (Inte så mycket alkhohol dåå...) men party ska det bli!
Hoppas ALLA kan komma nu! Inga dåliga ursäkter som "jag känner mig obekväm!" eller nåt sånt! Nu ska vi festa!

Men trots att vi lever i en skokartong, så kan jag ärligt säga att jag skulle gärna bo kvar hemma om det vore så, så länge Christian finns vid min sida! Du är allt för mig, sötnos! Den bästa vännen ever och den jag älskar allra mest!<3>

Du och jag, vi skapar äkta kärlek! (och så Veronica och Anders också! För det är nämligen Veronicas citat! HIhi!)



Världens mest osynkade par på bilder! Haha! Love!<3

3 kommentarer:

Terese sa...

Men om du vill känna dig lite bättre. Oz och jag bor i ett rum som är mindre än erat vardagsrum med säng, soffa, tv och dator inslängt. Delar kök och badrum med 4 andra människor. Så egentligen... Har du det ganska bra i din lilla "skokartong", eller?

mathildA sa...

Delade meningar....;) hehe. Delade meningar!

Anonym sa...

söt du är:)
vi har hittat kärleken, är glad för din skull bättre killar finns inte<3
ser ut som om vi kommer på lördag föresten:D men medelar imorgon :)

ha de bra gumms puss
www.veronicagerding.blogg.se