Nu är jag mätt som ett as! Lagade fullkornslasagnette (med extra cayennepeppar) med sallad och champinjoner! Gött som satan! Och med min sofistikerade humor så tyckte jag det var roligt att pastan var grön! Haha!
Så det kalasade vi på medan vi kollade på "Scorpion King" Mycket bra film!!!

Idag har jag haft en slapper dag. Men har städat köket ordentligt iallafall! Och lagade mat som sagt. Nåt som inte händer ofta. Hehe. Men imorrn börjar skolan igen! Sista terminen nu och jag ska läsa psykiatri-inriktning. Det kan bli riktigt intressant. Tänk om man kunde få slippa praktiken också..... Det vore allt bra det!

Nää, har allt lite torka på vad jag ska skriva om här så det får bli detta korta inlägg! Ska sitta och leka med mitt hippa word här och spåna på matchblad.... Kan bli bra!!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter helt underbart. Gift er snart!;D

Anonym sa...

haha ne det är sant kan tänka mej hur det skulle bli om anders skulle planera vårat hehe ne jag vill nog också planera mitt så man får sitt drömbröllop:D
pusspuss
www.veronicagerding.blog.se