Jao, här sitter jag nu med en förkyld och småfebrig killar bredvid mig. Stackarn! Vi var hos mamma och pappa förut och åt lite och spelade poker. Christian mådde inte särskilt bra alltså...Det märks direkt! Så nu ska jag stoppa i honom ett par alvedon och så får vi hoppas att han känner sig bättre!

Igår var det ju LOFA ja. Rackeby gick tyvärr inte vidare. Dom förlorade mot Corners med 3-2 sista matchen och där hade de behövt minst oavgjort för att gå vidare. Men då fick ju dom såklart en fruuuuktansvärt tveksam frispark som dom satte. Surt!!

Iallafall så vann dom mot Söne med 1-0. Carl satte den snyggt när det var fyra sekunder kvar av matchen. Haha! Tur eller vad!! Sen blev det 1-1 mot Lidan. Tur det! Dom ska ni inte förlora mot!!
Var jätteroligt iallafall. Älskar fotboll!!! Och då särskilt såklart när Christian spelar. Snyggare spelare finns inte!

Sen var det fest på kvällen hemma hos Petra. En liten förfest med kortleksleken och jag-har-aldrig. Hehe, alltid lika kul! Sen utgång på Stadt!! Första gången vi kommer in helt utan Stina-fixar!! Var inte särskilt mycket folk men trevligt var det allt! Sen köpte vi mat på Torngrillen och vandrade hemåt. Satt och åt och kollade på "Girls on Playboy Mansion" Haha! Underbart och äckligt! Gick inte la oss förrän vid kvart över fyra.

Så denna dagen har varit lugn och harmonisk. Börjar skolan på torsdag också! Bara fyra ynka lediga dagar kvar! Får se vad som händer under dessa... Antagligen inget. Hehe.

Nu ska jag göra ett par mackor här! Förgås av hunger!!

Blev ett inte så roligt inlägg, men men! Hihi!

Take Care!!

0 kommentarer: