Får börja med en ursäkt till Lollo med en gång! I inlägget lite längre ner skrev jag "gles uppdatering" men sen gick jag in på hennes och blogg och såg att hon uppdaterat ordentligt! Hihi. Så, sorry! Jag tar tillbaka det! hehe!

Idag har varit en lugn dag. Skulle tränat imorse men min träningspartner var för trött. Hehe. Förståligt! Så jag gjorde mig iordning och strök lite kläder. Sen gick jag och mamma ut på stan. Skulle hitta ett linne att ha på mig imorrn men hittade inget. Suck. Så jag får köra på samma klänning som förra gången och gången innan dess... Trist, men så är det! Bra är iallafall att jag äskar den klänningen! Och Nelly.se hehe!

Köpte en skjorta till Christian också som han ska ha imorrn. Måste skämma bort sin älskling ibland!<3

Sen städade vi hela lägenheten. Det är ju vi som ska ha förfest imorrn! Så nu kan man äta från golvet här om man vill. Hihi. Kliniskt rent! Sen åkte jag hem till mamma och pappa för Christian och Jonas skulle spela x-box. Så har ätit tacopaj och godis! Yammie!!

Imorrn är det fotbollscup i Götene som gäller! Jag är den bästa fotbollsflickvännen! jag skryter med det...hihi! För jag tycker verkligen att jag är det! Hur många tjejer står i ösregn och 2 plusgrader och kollar på en träningsmatch på grusplan?! Jo, JAG! Får man ingen berömmelse för man ge det till sig själv! Hihihih! Nää, bara skämta!

Sen är det ju feeeeeeeeeeeeest!!! Jag tror det kommer bli asroligt!!!!

Nu ska jag stryka lite mer kläder och sen natta mig! Petra kommer vid 06.45 till mig imorrn! hihi!

Take Care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hola:
Visita mis blogs de fotos de mi pueblo, de España, Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita

UN SALUDO DESDE ESPAÑA

Anonym sa...

härligt och tack för awarden:) du är helt klart den bästa fotbollsflickvännen :D hehe ska bli skoj ikväll ses sen gumms pusspuss
www.veronicagerding.blogg.se