Här sitter jag nu och har precis kollat klart på tredje Sagan om Ringen-filmen. Den klart bästa enligt mig medan Christian tycker att slaget vid Helm's Deep i tvåan är mycket bättre. Hehe. Jag älskar alla tre filmerna och kan se dom om och om och om och om igen.
Tänkte sätta på ettan nu och fortsätta mitt städande.

Ikväll blir det tjejkväll hos Emilia. Det ska bli roligt!! Tror inte det blir något drickande för min del dock. Det är ju LOFA imorrn och sen fest hos Petra på kvällen så jag vill vara pigg och icke-bakfull då.

Ska bli kul och se hur det går för killarna imorrn. Jonas ska ju inte vara med tyvärr..... Rackeby tappar sin bäste backspelare. Suuurt. Men men, Christian håller ställningarna istället. Älskar hans spelstil. Den är underbar!!

Nää, får ta och sätta fart och göra klart vardagsrummet nu så jag kan hoppa in i duschen sen. Är just nu världens mest ofräscha människa.

Bilder från nyår kommer upp, men sladden till kameran är hos mamma och pappa så den måste hämtas först. Blir säkert imorgon!! Så du vet Terese! Hihi!

Take Care!!

0 kommentarer: