Jao, här sitter jag och bara är! Hemkommen från mor och far för en stund sen. Var hemma och åt lite och spelade Jeopardy! Hehe, det är vårat spel det!! Vi är kanske inte bäst, men bättre än sämst iallafall! Hihi.
Har varit i skolan idag och hade psykologi. Tungt ämne! Snackade om Freud idag och hans tänkande. Nja, tycker nog att den killen är lite skrämmande. Men absolut, vissa saker stämmer ju in... Men det är väl som med alla partier; även vänsterpartiet har ju bra grejer att komma med! Moahahaha!

Sen hem och ringde till chefen! Fixade sommarjobb. 100% båda perioderna blir det! Kommer bli en tuff sommar. Förra året var jag iallafall ledig i en vecka, men inte i år. Behöver pengarna nu när jag slutar skolan i juni. Hoppas att det dyker upp nåt på Östis!! Men får väl se! Sommaren är ju ordnad nu iallafall och Niklas fick strikta regler om att tänka på mig om det kommer upp nåt! Hehe. Synd att han ska sluta som chef.... Han är riktigt bra!

Sen blev det stan en sväng med mamma och Jonas. Jonas köpte skydd till knät och jag köpte makeup-remover och ansiktspeeling. Min älskade rengöringscreme från Clinique som jag fick av Jossan är snart slut och denna fattiga student har inte råd att köpa en ny! (Sorgligt va??) Så det fick bli rengöring från Nivea istället! Funkar super det med!

Imorrn ska det blir träning igen! Gymet kallar! Sen blir det stan med Elin!

Nääää, nu ska jag pussa hejdå till Christian-darling innan han åker och tränar fotboll!

Take Care!!

0 kommentarer: