Japp, det hade vi ikväll hos Emilia. Var jättemysigt!! Räkor och vitlöksbröd och en jävla massa tjejsnack! Hihi. Alltid lika kul tycker jag!!
Pratade om det här varför folk tycker det är så hemskt att säga vad dom har röstat på i valet; rött eller blått. Varför är det ett så känsligt ämne egentligen??
Om jag står och pratar med nån i skolan och så säger den personen "Jag röstade på vänstern i förra valet". Jaha....? Ska jag bli arg på den personen då för att jag röstade blått då eller?? Hmm...knepigt det där. Jag är inte insatt i politiken direkt, men jag gillade moderaternas skolpolitik och därför röstade jag på dom. Jag står för det. Orka hålla på och säga "Neeeeeeeej, jag vill inte berätta vad jag röstade på!" Why not, liksom??
Jaja, det är en intressant fråga iallafall.

Hade hoppats på mys med älsklingen när jag kom hem men här är det X-boxspel som gäller. Så jag får väl hålla mig vaken till halv fyra inatt så kanske man kan få en liten kram. Suck!! Hehe!

Imorrn är det LOFA och sen fest!! Nu är det ju 2009 och vi småttingar kommer ut när det är 22 på Stadt!! Yey!! Nu är vi gamla! Hehe. Nämen det är mycket roligare att gå ut på lördagar. Bland alla 18-åringar på fredagarna känner man sig som en pensionär.... Nää, det ska bli kul att få se nya ansikten! Och att vi kommer in utan "Stina fixar" hihi.

Det ska bli riktigt roligt att gå ut imorrn!! Längtar!! funderar bara på vilken klänning jag ska ha... Vad tycker ni??

En svart lite ballongaktig klänning med smala axelband eller min nya mörkrosa American Apperel-klänning?!

Välj åt mig snälla!!!

Nu ska jag borsta tänderna, ta bort mascaran och hoppa ner i sängen!!

Take Care!

0 kommentarer: