Hemkommen nu från en kortkort psykologilektion! Tänk om alla lektioner bara kunde hålla på i typ en timma och en kvart! Haha, vad skönt!! Efter det gick jag, Elin och Jenifffer och fikade på 3B. Mysigt! Satt där till kvart i tolv eller nåt och sen knallade vi hemåt. Så nu sitter jag här...

Christian jobbar till klockan fyra så det dröjer ett tag innan jag får pussa på honom tyvärr... Ikväll är det ju fotboll också! Sverige mot Serbien! Ska bli kul! Knöka i sig lite av Ben & Jerry-glassen som står i frysen! Half baked provade vi den här gången! Förra gången var det nån med chokladglass och nötter och mörka/vita chokladbitar i...vet inte vad den heter men saaaatan vad god den var! Är Half baked också det, ni som provat???

Imorrn har vi redovisning i Människan socialt och kulturellt och sen börjar vårat påsklov!! Hur skönt ska det bli då da??!! Ganska mycket!! Men får väl se till att plugga lite till provet i psykiatri kan jag tänka mig.... Men lite festligheter och kanske en tripp till Göteborg (???!!) ska man kanske hinna med!!

Näepp, nu ska jag dammsuga! Hela hallen är full av små svarta saker som Christian släpar med sig från konstgräsplanen! Såå irriterande är dom! Bort bort bort!

Take Care!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jo det är bara bra:) kan vi inte försöka ses på påsklovet? om du vill asså?:)
puss
www.veronicagerding.blogg.se

Josefine sa...

Japp jag fick ett helt A4 i måndags :S det står "du/ni" och att jag har shooat efter halv 4 på morgonen, då ligger fan jag och sover! blev skit irriterad!

Josefine sa...

Jaa men grejen är ju att det är anonym jävla granne som skrev pappret! vill bara riva pappret i tusen bitar och slänga ut i trappuppgången! gaaah! men vad fan ska man göra? skriva ett brev och sätta upp där nere?

Josefine sa...

jaa jag blir så irriterad. men ska inte ha fest än på ett tag nu iaf ;) Haha, det är bra det du! då jeklar! :)