Öööööööh, känner ingen inspiration alls för att blogga idag.... Men det var ju ett tag sen så jag får väl svamla lite här ändå! Igår var det Chili-kväll hos farbror Anders! Som by the way läser den här bloggen: HEJ!!! hihi. Mycket gott var det och kul! Hela släkten på pappas sida var där! Jätteroligt!!
Fick dock sån jääävla skoskav av mina älskade mördarskor! Första gången jag hade dom utan strumpbyxor och så har jag inte gått in dom ordentligt än. Resultatet blev illröd avskavd hud och vattenblåsor. Ont ont! Så ikväll ska jag vara tråkig och ta mina svarta sandaler med låg klack. Suck...tråkigt, men mina fötter har sagt ifrån för den här helgen.

Nu är jag grymt sugen på pizza kan jag säga! En capricciosa från Lidköpings vore inte tråkigt! Godare pizzor och godare sås finns inte! Ska försöka övertala min pojkvän om att han också vill ha pizza. Hihi. Måste ju ladda inför kvällen! Blir fest hos Emilia och David (ut på balkongen!!!!!) och det ska bli jätteroligt! Träffa Åsa igen också! När var det sist vi sågs... efter nyår nån gång..Hehe. Ett tag sen alltså!

I torsdags var Niklas och Linda här och kollade på film! "Australia". Den var....bra. Alldeles för lång och precis som du sa Linda; två filmer i en! Och jag kan erkänna att jag inte fattade hälften! Hehe. Men den slutade bra och Nicole Kidman var grym!! Och grabben var snyyyygg och den lille pojken var sötare än socker! Så visst var den bra. Men inte mer! Om jag skulle jobba på ICA-kuriren så skulle den få 2 kålpuddingar av 5.
Pratade om utlandsresa också! Vore så otroligt kul om vi kunde åka ihop!! Hoppas hoppas!!

Vad står på schemat nu då.... Hmmm. Ska ringa Christian och se hur långt han har kommit med bilen, sen hem till mor och far och hämta ingredienser till tårtan som jag ska göra imorrn. Även lämna av en hjortstek till dom som har legat och skräpat i våran frys ett tag. Sen hoppas jag som sagt på pizza!!! Sen partymake och festblåsa på: FEST!!!

Ha en bra påsk och ät ordentligt med ägg, sill, kaviar och choklad! (Men blanda inte in det sistnämnda med det andra!!)

Take Care!

1 kommentarer:

Terese sa...

Hoppas du fick din pizza och en rolig kväll. Glad påsk! Puss