Har suttit här och kollat på "Supernanny" Har suckat över dom idiotiska föräldrarna. Okej okej, jag har inga barn och vet inte hur det är bla bla bla, men man behöver inte ha många hjärnceller för att förstå att man inte ska låta barn leka med kontakter eller krypa i trappor!!!
Den här mamman städade hela tiden!! Barnen fick ju knappt röra sig. Nääe, det var ingen hit alltså. Men nannyn fick ordning på dom ändå. Väldigt roligt program tycker jag! HIhi.

Chrstian skulle egentligen inte börjat förrän klockan fyra idag, men han fck börja klockan två... Trist! Men idag händer spännande saker för honom!! Han fick ett telefonsamtal imorse och nu innan han åkte till jobbet var han mycket noga med att se bra ut i håret och ha sina nytvättade Statoil-kläder på sig..... Vad som händer får ni veta ikväll.... Hihihi.

Jao jao....händer inte mycket här! Ska ta tag i disken från igår. Jag och Linda fixade tacos innan grabbarna kom hem från träningen. Sen satt vi och åt och pratade om allt möjligt... Sen satte vi oss och kollade i resekataloger efter hotell. Till slut bestämde vi oss för Kleopatra Aytur! (Känner ni igen det, familjen Andersson?? hehe) Pool på taket, nära till stranden och centrum och jaa, ett helt okej hotell! Ska in och beställa resan på måndag!! Sååå roligt!!!! Mwaaa! Vill åka nu helst!!

Men det ska vi inte, utan nu ska jag ställa mig och diska istället! Det är ju också roligt....eller inte!

Take Care!

0 kommentarer: