Nu är jag trött utan dess like! Mådde som jag förtjänade när jag vaknade imorse också.... Hehe. Nää inte så farligt kanske, men usch vad man alltid ångrar sig dagen efter. Men kul hade vi! Förfest hos Emilia med smaskiga Baccardie Vattenmelon-drinkar! Blev dock inget Stadt. När vi kom dit var kön ungefär en mil lång.... Så vi struntade i det. Träffade Petra och Evelina och bestämde oss för att köpa med mat från Torngrillen och gå hem och äta hos Petra. Så det gjorde vi! Var där i nån timme tror jag sen gick vi hemåt! Och vilken jääävla skoskav jag fick IGEN! Ändå hade jag mina lågklackade skor....suck!

Nu är det bestämt iallafall att det blir utlandsresa med Niklas och Linda!!! Så himla roligt!! Då ska vi allt shotta Turkisk peppar, eller hur?? Hihi. Ååå längtar verkligen efter att komma iväg till varmare breddgrader! Ligga på stranden och steka i solen! Guud vad skönt! Det ska verkligen bli kul!!

Har ändå varit lite produktiv idag... Har gjort klart en tårta som ska med till mamma och pappa sen. Eller ja nästan iallafall. Christian glömde ta med grädden så det får jag fixa det hos faderskapet sen! Ska bli så gott med maaat! Är hungrig som en gnu. Så det ska bli nice!

Nu ska jag byta om!!

Take Care!

0 kommentarer: