Idag står jag för matlagningen och då blir det fiskgryta med couscous! Mmmm, yammiiie! Det är väl den enda rätten förutom köttfärssås och lasagnette som jag kan laga tror jag..... Och ja, värma tomatsoppa och slänga in en pirog i micron är inte så svårt det heller. Hehe. Men Christian är såå mycket bättre så jag överlåter all matlagning åt honom. Vet inte vad han tycker om det dock.... Haha!

Christian börjar jobba klockan fyra och då tänkte jag börja plugga lite smått. Kan väl iallafall försöka lära mig vad psykoser är till exempel. Ska väl inte behöva ta så himla lång tid tycker man.... Jeje! Får se! Min målarbok med My Little Ponny kanske lockar mer..... HEhe!

Nu ska jag se om fiskbitarna har tinat så jag kan sliza upp dom lite snyggt! Jag är vråååålhungrig!

Återkommer!

Take Care!

0 kommentarer: