Lovar du att vara ärlig? Absolut.
Du heter: Mathilda Sophia Andersson
Smeknamn: Tilda eller Matidelidoooo
Låt som när du är ledsen sörjer till? "You're not alone "- BWO
Beroende av: Choklad, "Vänner", musik och Christian!
Vad behöver du mest just nu: Träningsinspiration och en bra skräckfilm!
Vad tror folk om dig? Ingen aning...men att jag är snäll hoppas jag!
Stämmer det? Jaa, när jag inte är elak! Moahaha!
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har så tjockt hår!
Vad säger du för att imponera på någon? Ingenting...
Hur imponerar man på dig? Briljera med en fantastisk sångröst så faller jag direkt! Hehe..
Brukar du skratta för dig själv? Jämt!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad gör du, gumman? Puss!"
Var bor du? I Lisch!! (Lidköping)
Trivs du där: Alldeles utmärkt!
Äger du några converse: Ajjemen! Ett par helvita som jag avgudar!
Sprit, cider, vin eller öl: Öl = äckligt, vin = vitt, cider = X-cider och sprit = Baccardi Vattenmelon
Vad har du för mobil: En rosa Sony Ericsson
Nästa mål i ditt liv: Göra klart min utbildning och få ett vikariat efter sommaren!
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Mathilda" om det är nån jag inte känner. Annars "Hallå" eller "Jaooo"
Vem ringde du senast? Christian
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om en jäkla massa saker...hehe.
Antal timmar sömn inatt: Ca sju timmar
Sov du ensam: Näe, ihop med världens underbaraste kille!<3
Brukar du komma i tid: Typ alltid! Brukar ofta vara först av mina vänner iallafall...hehe!
När mår du bra: I Christians armar, framför en bra film med smaskigt godis!
När blev du fotad senast: I lördags när jag och Christian firade våran 4-årsdag!<3
Hur känner du dig nu: Lite småtrött men annars bra!
Vanligaste färg på dina kläder: Allt möjligt!! En salig blandning...
Vad tycker du om fötter: Dom bara finns där och dom flesta stinker!
Vad saknar du: Ingenting just nu....
Favorit dryck på morgonen: Vatten eller O'boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.30 - 00.00
Är du blyg? I vissa samanhang ja..
Sysslar du med någon idrott: Nepp! La av med fotbollen för ca. sex år sedan!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart! Blev kär i Christian på typ en sekund...hehe!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj...en väldans massa saker! hehe!
Är du nöjd med ditt liv: Jaaa, just nu finns det inga fel! Eller jo, det vore en större lägenhet då...!
Vad är det värsta du vet? Spindlar, Christians sätt att diska och när klockan ringer på morgonen!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är inte mycket men vet inte hur mycket.
Vad längtar du till? Kleopatra-stranden, shish-kebab, stopp på Horisont: ALANYA!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen!! Älskar er alla, ni vet vilka ni är!!!<3
Vad är det finaste du fått? Jag fick ju Christian! Jag fick killen som jag var grymt kär i under ett halvår! Det är det absolut finaste jag nånsin fått!
Om fem månader: Hoppas jag på att jobba!
Om ett år?: Bor vi i en större lägenhet!
Du samlar på: Frimärken...Hehe, nää...inte på nåt alls.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma!
Har du strumpor på dig nu: Japp, ett par svarta med silvriga ringar!
Är det okej att gråta: Absolut! Men INTE när det är paaaarty!! (om det inte har hänt nåt fruktansvärt)
När grät du senast: När jag låg i soffan och lyssnade på "You're not alone" häromdan!
Bär du glasögon eller linser: Hoppar i ett par solglas på sommaren, inte annars.
Har du piercing: Ja, i öronen och i naveln!
Vill du gifta dig? Absolut!!!!
Vill du ha barn: Jaa, 3 stycken! Namnen är redan bestämda! Hehe!
Är du bra på att laga mat: Inte speciellt, är bättre på att baka! Christian däremot är jätteduktig på mat!
Är du flygrädd: Inte nånstans.
Hur vig är du: Väldigt vig faktiskt!
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry Cockie dough och Magnum Mayan Mystic
Tror du på ett liv efter döden: Självklart!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!
Vilken ögonfärg har du: Diskvattengråa
Röker du: Verkligen inte!! Usch usch!!
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag!! Nähä, det var ingen som gick på den..... Hehe. Det varierar kraftigt det där!
Vad är det viktigaste i livet?: Att jag och aaaalla jag känner och älskar får vara friska och glada!<3

2 kommentarer:

Terese sa...

Jo. Annars hade jag ju den innan blondinbella. :P

jennifer! sa...

hahaha diskvattengrå!XD