Oj, här hade det börjat damma på! Bäst att putsa lite då! Hihi.

Idag har det varit skola! Heft psykiatri och pratat och kollat på film om depressioner. Kul ämne va?? Hehe. Var i skolan typ hela dan och sen fick Christian komma och hämta mig. Min nacke har dödat mig idag! Det var snorkallt när vi kollade på fotboll igår och jag stod och spände mig som vanligt då. Började känna i nacken efter ett tag att det gjorde ont sen blev det bara värre.

Inga alvedon hade vi hemma heller... Men jag tänkte att det kanske gick att sova bort. Icke! För det första sov jag så otroligt dåligt! Första gången jag gör det på flera månader! Och sen på morgonen så lutade jag huvudet bakåt en gång och det bara small till. ONT!!!!!!
Fick messa Elin och fråga om hon hade alvedon. Det hade hon inte, men Ibumetin! Tack gumman!<3 Utan det hade jag inte överlevt tror jag .Kunde inte röra huvudet alls.... Man blir ju helt handikappad! Usch!

Det hjälpte efter ett tag men det försvann inte. Så när jag kom hem tog jag en Ibumetin till och gick och la mig litegrann. Nu börjar det bli bättre! Känner typ inget längre...bara om jag vrider huvudet snabbt eller i konstiga vinklar! Skönt att det börjar gå bort!

Jao, på lördag då så är det ju våran 4-årsdag!! Undrar vad som händer för trevligt då?? Det är ju Christian som håller i trådarna den här gången! Spännande! Eller ja, han vill ju iofs inte fira alls helst.... Romantiken flödar! Hehe. Men det kan nog bli bra. Kan ju hoppas på att iallafall få en liten ros ändå! Jag vet vad han ska få iallafall! Hehehehehe!

Imorrn är det psykologi som står på schemat. Segaste lektionen i hela kursen. Kollar väl på nån film med John Cleese igen antar jag... Rätt roliga iofs men låååånga!

Ska ta en kväll nu också med paret Johansson/Larsson och planera Turk-resan!!! Ååååå!! Roligt ska det bli! Det blir väl vi flickor som får styra upp det som sagt! Men det klarar ju vi! Vi var ju dom enda männen i lördags som shottade Turkisk peppar! Dom andra tjejerna till killar satt ju bara och zippade! Suck, eller vad säger du Linda?? Hehe!

Nää nu ska jag kolla klart på Beck-filmen jag påbörjade förut. Är bara ca 10 minuter kvar...men ändå!

Take Care!

0 kommentarer: