Nog fan hittade jag tillbaka hit idag igen! Hehe. Men så är det när man inte har mycket att göra och Christian är och tränar! Hehe. Sitter och kikar runt på nätet och gnäller för mig själv om min nacke som är bättre men fortfarande gryyymt stel. Trist!

Shiet vad alla runt omrking mig börjar bli nyttiga nu då! Är det sommar snart eller? (Moahahaha) Själv står jag kvar och stampar på samma ställe jag. Funderar på att gå till Christians jobb nån dag och dränka ner mig i avfettning. Vad tror ni? Skulle det funka? Vore praktiskt iallafall! Hehe.

Nää, men jag tänker inte bestämma mig för att göra nåt drastiskt som att förbjuda mig själv att äta det och det för då blir jag bara ännu mer besatt på att det är just DET jag vill ha! Däremot dra ner på saker och hitta andra alternativ kanske. Får väl ge med mig och hänga med tränings-trion till gymmet nån dag nu också! Hehe!
Jajajaja, alla tjatar om ideal hit och ideal dit och man ska vara nöjd med sig själv; sen läser man träningstips och bantningsförslag överallt!! Dubbelmoral?? I don't know!

Föredrar iallafall tusen gånger mer att se ut såhär än som jag gjorde när jag vägde 46 kg! Inte snyggt alls! Men då hade jag fyra veckors körtelfeber hängande över mig också så frivilligt gick jag inte ner. Jag är alldeles för hungrig! Haha!

Imorrn blir det en tvättdag! Ska hem till mor och far där mamma har varit så snäll och bokat deras tvättstuga hela dan åt oss! Snääällt! Här i våran tvättstuga får man ju bara ha den i 4 timmar och dessutom finns det typ aldrig tider! Bättre att åka hem till faderskapet och spendera en hel rolig (not) dag i deras tvättstuga. Hihi.

Näe, nu ska jag ta och borsta mina tänder och sen krypa ner under täcket och kolla på några avsnitt av "En fyra för tre" tror jag! Tobbe the King! Hehe!

Take Care!

0 kommentarer: