Vilken kväll/natt vi hade det här igår! Efter att Christian slutat jobba klockan tio så dönade det in fyra pokersugna grabbs genom dörren. Testosteron!!!! Men lite för mycket...hehe. Fick allt förfrågan att vara med men näe, dom blir ju så ledsna när dom förlorar mot en tjej! Haha! Så jag satt kvar i soffan och kikade på Sthlm-Liveklipp på Youtube. Det var roligt!

Gick och la mig vid halv ett, somnade och väcktes igen vid tio över två av att alla brötade hem igen. Tror ni det gick att somna om?! Icke! Fick allt slå på datorn och kolla på ett par Vänner-avsnitt. Var då en smula trött imorse när mobillarmet gick igång. Upp upp och iväg in i duschen! Skulle träffa Petra för fika!! Fikade på Garströms och gick sedan ut på stan en sväng. Jag blev såå sugen på att börja måla igår så jag köpte en målarbok och färgpennor! haha, jag tar fram barnet i mig igen. Jätteroligt!!

Så nu har jag suttit och kikat igenom fyra avsnitt av Playa del Sol och målat ponny-hästar! Hihi. Så kul man kan ha! Ska hem till mamma sen ikväll! Pappa är tydligen på bowlingbaren och underhåller sig, så ska hålla mamma sällskap. Christian jobbar ändå ikväll. Saaaknar!<3

nu ska jag fortsätta måla här!!

Take Care!!

0 kommentarer: