Sitter här och andas ut lite..... Ska snart ta två nya alvedon och hoppas att dom hjälper lika bra som dom förra jag tog! Mensvärk på hög nivå här hemma! Tack gode gud för alvedon säger jag! Men nu känner jag att dom börjar släppa så måste ta ett par nya! Intressant vetande va?? Hihi.

Skulle träffat Veronica idag och fikat, men med tanke på ovanstående "sjukdom" så gick det inte. Fick bli en låååång och vaaaarm dusch istället! Sen åt jag frukost och när alvedonen började verka så bakade jag kladdmuffins! Jag har varit en riktig husmor dom två senaste dagarna! Lagat mat och bakat! Igår bakade jag kanelmuffins och idag kladdmuffins! Nån som vill komma förbi på fika?? Hihi. Funderar på vad jag ska göra för mat idag.... hmmmm!

Christian köpte DVD-boxen med Utvandrarna på jobbet häromdan, så den har vi kollat på nu! Iallafall första! Började kolla på Nybyggarna igår... Jag var tvungen att ge Christian lite stryk när han, som den blondin han är, inte fattade att musikalen "Kristina från Duvemåla" bygger på samma böcker som filmen. Suuuuuuuuck!!!! Det tog lite tid att förklara.... Skam över hans hus! Haha!

Nee, nu måste jag ta två nya alvedon här! Ska kika runt på lite bloggar också!

Återkommer!

Take Care!

2 kommentarer:

Admin sa...

Hmm... nä, tror inte det var Arne faktiskt... Men det är ju lite svårt att säga, för han hade inte sin riddarutrustning på sig....

Du, du har liksom inte utkörning på de där muffinsen? Jag är allt lite sugen, men dock ej så sugen på att gå ut...:))))

Anonym sa...

Fy tycker verkligen synd om dej den där "sjukdommen" är hems klarar inte av nått när jag får mensverk ligger typ hemma o dör hehe! får ta en fika snart igen:)
puss o glad påsk!
www.veronicagerding.blogg.se