Satt och klickade runt på Youtube nyss (ovanligt?!) och hamnade in på denna länk http://www.youtube.com/watch?v=lT6m4fSGBTQ. Man kan inte låta bli att gråta... En av Sveriges roligaste människor! R.I.P!

Nu slutar snart Christian! Saaaknar honom en massa! Får väl ta och lägga mig någorlunda hyfsat tidigt eftersom det står psykologi på schemat imorrn. Suck...Säger som Elin; känns så onödigt när vi har gjort vårat nu. Bara sitta och lyssna på tråkföreläsningar och på dom andras redovisningar...ZZzzzZzzZZzzz..... Tröttsamt! Men men, inget slår ju fel ihop med Elin, Jennifer och Linda! Yey!

Har inte hänt mycket här ikväll annars.... Har iallafall raderat den vidriga film som Christian tipsade mig om igår. "Hostel" hette den. Jag sa att jag ville se en skräckfilm och med det menade jag en film där man sitter med en kudde framför ansiktet och typ inget ljud på för att man blir så jääsikens rädd. Jag menade inte en film där man sitter med en kudde framför ansiktet och typ inget ljud på för att man vill spy!!!

Avklippta hälsenor, avsågade ben med motorsåg, borra i en massa kroppsdelar och knipsa av heliga manlga saker med tång...Det kallar jag inte skräckfilm!!! Det är bara en vidrig psykflm! Usch! Hatar såna!

Men det fanns en scen där dom befinner sig på ett spa och man får se en väldans massa nakna tjejer....Gudars vad intresserade killarna blev.... Suck! Hehe.

Näpp nu ska jag borsta tänderna!

Take Care!!

0 kommentarer: